Neptün'den geliyorum ve buralar çok sıcak, ha bir de nem var

26 Temmuz 2016 Salı

Çıldırıyorum!: T2'den İlk Teaser Geldi!

Hiç yorum yok



Mayıs ayında ikinci filmin çekimlerinin başladığını öğrendiğimde zaten kendimden geçmiştim. Küçük fragmanlarla da sürprizler yaptıklarında daha da delirmiştim.

Öncelikle 1996 versiyonunun orijinal fragmanı, hatırlamak isteyenlere:



Söz konusu olan film Trainspotting, 1996'da çıkmış ve en sevdiğim 5'te yer almıştı! ("Senin ilk beşinden bize ne?" diye de bilirsiniz tabii.)
İkincisinin çıktığını öğrendiğimde endişelenmiştim açıkçası, çünkü kadronun eksik ve farklı olması durumunda beklentim çok düşecekti. Ve en önemlisi önceki büyülü oyuncuları tekrar göremeyecektim.
Ama kadro tamamen aynı!
Ewan McGregor (Renton), Robert Carlyle (Francis Begbie), Jonny Lee Miller (Sick Boy) ve Ewan Bremner (Spud)!

Doğruya doğru, Renton ve Sick Boy'u diğerlerinden çok daha fazla özlemiştim. :')

ASIL KONUMUZA DÖNERSEK
T2'DEN İLK TEASER GELDİ!

İZLİYORUZ!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder